Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Sziasztok!

2008.09.30. 17:19 - labamba

Halihó, megjöttem én is! Igaz,  már lassan egy hónapja hogy itt vagyok, csak keveset melóztam. Szerencsére, mert egész nyáron húztam az igát (pontosabban szedtem a poharat) Londonban. Erről majd mesélek később, van mit, már csak szakmai szemszögből is: jártam is ruhatárban, dolgoztam is ott. Elöljáróban annyit, a legtöbb bevett laptop illetve Samsonite táska, valamint a legmagasabb kifizetett ruhatári díj kategóriában is eddig abszolút első helyen állok. Londont imádtam, biztos fogok róla sokat áradozni.:)

 

Szeptemberben ötször sikerült melóznom, a következő napokban ezekből szemezgetek majd kedvenc sztorikat. Nem akarok nyolc oldalt rátok zúdítani, majd szépen egyesével kapjátok a ruhatári szösszeneteket, holnaptól, mert mára csak ezt a kis köszöntést terveztem. Illetve Bébé egy korábbi bejegyzéséhez érkezett hozzászólásokhoz szólnék hozzá röviden, későbbiekben majd bővebben is: 

- Nem lopunk, sem táskából, sem kabátból. iPod-ot sem.

- Nem várunk el jattot senkitől, ha kapunk, akkor sem tartjuk meg.

- Egyetemisták vagyunk, tanulunk, mellette dolgozunk, nem ez a "szakmánk".

 

Holnaptól pedig, szépen rendben, lehetőség szerint naponta kapjátok a ruhatári sztorikat tőlem is, Bébétől is. E!

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr94689339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.30. 21:05:25

Ez a jatt dolog nemtom hogy kerül elő mindig. No mindegy. Egyébként nagyon örülünk neki, a vendég ezzel fejezi ki, ha értékeli a munkánkat. Az csak egy dolog, hogy nem vesszük ki a kasszából, ahhoz nekik semmi közük, ez a megbecsülésük jele. Nyílvánvaló, hogy nem várjuk el senkitől. "későbbiekban", mi? Elfelejtettél már magyarul... :):)
Az iPod téma meg lassan belsős poén lesz, még a végén el kell majd mesélnem :)

polli 2008.10.01. 10:38:19

sziasztok, nem találtatok egy károlyi koleszos belépőkártyát ?:) vagy a személyzet többi tagja?

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.10.01. 11:45:59

Szia polli! Mikor hagytad el? Én legutóbb múlt szerdán dolgoztam. Ha leadnak valamit, az az irodára kerül (nagyterem színpad felőli ki/bejáratával szembeni faajtó megett), ott tudsz érdeklődni napközben, amikor a kávézó rész nyitva van.

polli 2008.10.01. 15:43:50

öhm, hétfőn, de úgy nem merem:D gondoltam megkérdezhetnétek hihi

labamba · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.10.01. 18:54:53

Szia polli! Én dolgoztam hétfőn, de hozzánk nem adtak le ilyesmit. Ettől függetlenül lehet hogy a pultosokhoz adták le vagy a kidobók találták meg, mindenképp nézz le az irodába napközben. Kedves emberek dolgoznak ott, nem fogják leharapni a fejed. Meg amúgy is, minden este elhagynak/ruhatárban felejtenek jópár cuccot, az mind megy az irodába, nem te leszel az első ilyen ember. Volt olyan is, hogy valaki a gitárját hagyta a klubban...

polli 2008.10.01. 20:07:42

najjjó ókidóki, köszi:)
süti beállítások módosítása