Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Kabátelhagyók retúrcetlivel

2008.02.26. 12:08 - BéBé

Címkék: returcetlis kabatelhagyo

Az egyik kedvenc fajtám. Egy óráig is képes részegen könyörögni, hogy ruhatárjegye ugyan nincsen, de legyek már g*cijófej, és a kb. 8-900 kabát közül keressem már meg az övét (ami természetes módon fekete szövetkabát, ha igazán jó napom van. Ez a kabátok kb. 60%-a). Ráadásul nem érti, hogy miért nem fogom én neki megkeresni, mikor ő elmondja, hogy mi van benne. Aztán lehet neki magyarázni negyed órát (!), hogy attól még én nem fogok rálelni hirtelenjében, ha tudom, mi van a zsebében, mert ha hiszi, ha nem, azt nem látni kívülről. Miután kisírta magát, és visszajön 600adszorra is (lehetőleg a legnagyobb hajtás közepén, mikor 30an nyomják rád a pultot, épp készülünk betelni, valamint még 4 ember, hat haverja cetlijével felfegyverkezve szeretné visszakapni a dzsekijét. Ilyenkor Ő -az aljas retúrcetlis- odasunnyog, megkapaszkodik a pult szélében, majd borfelhőt maga elé eresztve(esetleg sört, ez opcionális...), összeakadt szemmel próbál az irányomba koncentrálni, és komoly arccal azt kérdi elfúló hangon: "Ne haragudj?!") Ilyenkor MÁR lilul a fejem, de ez az a pont is, ahol már mindenkinek elege van belőle, úgyhogy behívjuk, ami ritka kiváltság, és megkerestetjük vele a cuccát. Miután megtalálja (átlag 20  perc), megmondja szépen, mi volt benne, felvesszük az adatait, íratunk vele egy átvételi elismervényt (kint közben anyáz a tömeg, és türelmetlenkedik. Igen, ebben a sorrendben...). Ezután faarccal közli, hogy ő szeretné még berakni a cuccát, mert még nem megy, csak meg akarta keresni. Igyekszünk ilyenkor nem pofán verni, majd kap egy új jegyet, és bevesszük a cuccát.
Második felvonás:
Két órával később, ruhatár szín. Retúrcetlis balról jő.
Menne haza, és adja a cetliét. Az elsőt. Igen. Ami elveszett. Állítólag. És amin már nincs a cucca. A procedúra meg kezdődik elölről...

Ilyen állatunk hálistennek nincs minden este, csak kb. minden harmadik bulin. De van, hogy több is akad egy este.
Általában hímnemű, és általában TéTéKás, vagy BéTéKás. Rendszerint boroskólát fogyaszt, vagy csapolt Ászokot, "keményebbet", még akciós italt sem vesz magához. Gyakran táska is tartozik hozzá.
A ruhatárost tiszteli, és boldog, ha segít neki, magát okolja a történtekért. Jogosan. Rendszerint leoltjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr3355030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elemé' 2008.02.26. 12:51:31

Fűtés kikapcs (ablak kinyit) kabát fennmarad, okoskodó ruhatáros lapát.

Paó 2008.02.26. 13:02:40

:) jót röhögtem, hogy a tiszteleteljes ruhatárosok is indítanak blogot.)

kérdezném, mely városban (vagy megyében) játszódik a történet?

Pofánbaszlak 2008.02.26. 13:03:56

Elemé', neked szarik az egér!

tra lala 2008.02.26. 13:07:22

Zsarolhatóak vagytok:) Én elhajtanám: jöjjön vissza záráskor, a buli vége után. Máskor majd jobban vigyáz..
Én nem hagytam még el cetlit, inkább csak nem találtam meg elsőre. De azóta a biztonság kedvéért van a kabátom belső zsebében egy használaton kívüli diákigazolvány, ha esetleg tényleg könyörögnöm kéne a kabátért, akkor könnyebb helyzetbe legyek.

a ruhatárosok csúf halált érdemelnek,kimeríti ez a gyűlöletbeszéd fogalmát? 2008.02.26. 13:09:09

Nem tudom mit panaszkodsz! Ez a dolgod ruhatáros. Ennyire vagy hivatva, ezt kell szeretni. Ragadj is meg ezen a szinten, kell az ilyen munkaerő is. A fajtád egyik tagja szépen kicseszett velem, azóta is utálom a még ehhez a munkához is alulképzett egyedeket. Panaszkodj a munkahelyeden, oszt az ilyen renitenseket meg veresd meg a kidobó haveroddal, ahogy szoktad, te senkiházi.

Yay 2008.02.26. 13:16:45

Teljesen együttérzek veled, én köteleznék mindenkit, aki valamikor elkövetett valamit, hogy közhasznú munkaként legyen x ideig ruhatáros, rendőr, ellenőr vagy ilyesmi.

Legalább megtapasztalná a dolgokat a másik oldalról is...

_Lacoste_ 2008.02.26. 13:19:34

Mivel ruhatáros vagy ezt mind kutyakötelességed elviselni.
Ha nem tetszik menj az Operaházba ruhatárosnak.

Syn 2008.02.26. 13:19:52

Ugye senki sem örülne, ha valami részeg véletlenül az ő kabátját vinné el, és csak másnap józanodás után jönne rá, hogy az nem az ővé (Persze gondolom vissza nem hozná mert fogalma se lenne, hogy hol szedte ösze)....Úgyhogy nem bántni a ruhatárosokatmert csak a dolgukat végzik

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.02.26. 13:26:17

Milyen tanulságok szolgálnak a fenti esetből?
1. Piás vendégek elhagyhatják a cetlijüket. Ha nem piálna, valszeg nem vesztené el, de akkor meg a klub maradna bevétel nélkül.
2. Ez téged bosszant, mert te vagy a ruhatáros...Más munkakörökben is akadnak bosszantó dolgok. Nekem mindig lefagy a gépem, de olyan rohadt drága, hogy pofánverésről szó sem lehet.
3. Most, hogy kiírtad magadból a feszültséget ráérezhetünk mindannyian a blogírás terápiás jelentőségére. Most lapozhatunk.

jacks_colon (törölt) 2008.02.26. 13:33:26

A szorakozohelyen a Kedves Fogyaszto penzt fektetett abba, hogy megfeleloen illuminalt allapotba keruljon. Ezen kivul igenybe vette a szorakozohely azon szolgaltatasat, amit ruhatarnak neveznek, es amit elsosorban azert uzemeltetnek, hogy a Tisztelt Fogyaszto ne hagyja el a kabatjat, mikozben az illuminalt allapot eleresere torekszik.
Ilyenkor a kedves ruhataros feladata, hogy egydimenzios robotta atlenyegulve megkeresse a kabatot, kifogas nelkul. Az egydimenzios lenyek nem gondolkodnak, nem sertodnek meg, legfeljebb kedvesen mosolyognak.
Terapias jelleggel, munkaidon kivul, esetleg a kedves ruhataros is elmehetne TTK-ra, es akkor elobb-utobb nem kellene majd panaszkodnia. A BTK-t mar kevesbe ajanlom, bar azzal is lehetsz meg ruhataros supervisor.

Énmegtéged 2008.02.26. 13:53:05

neked meg az Elemér

Petike82 2008.02.26. 13:55:54

Ti mind hülyék vagytok. A ruhatárosnak van igaza.

Petike82 2008.02.26. 13:57:47

Hajrá szegedi ruhatárosok:)! Szeretünk titeket! Megyünk ma is, majd jól elhagyjuk, aztán holnap megyünk érte az irodába :)

dupi 2008.02.26. 13:58:58

én szombaton voltam a kabátomért, jól meg is lett. :)

rosszarcokvagytok 2008.02.26. 13:59:54

hat, jacks_colon, akkor viszont szo nelkul, mosolyogva alljal szepen a sorban, amig a ruhataros kilencszaz kabat kozul tartalom alapjan megkeresi a kedves fogyasztokollegadet. lolz

Gregor Elmarsson 2008.02.26. 14:06:13

Kedves Ruhatárosok!

Igazából nem tudom, mit izgultok. Azt hiszitek, hogy ti, egyedül ti ki tudtok maradni a bunkóparaszt magyar valóságból? Ennyire naivak vagytok, vagy szuicid génekkel rendelkeztek, hogy itt hergelitek magatokat meg minket?

Srácok és lányok, ez van, ezért halunk meg korábban, mint azok ott, a Lajtán túl... Nem a zsozsó hiánya, nem az alacsony életszínvonal, hanem ez az ön- és társadalomemésztő ipari taplóparasztság az, ami kinyír minket idejekorán. És hiába tudjuk, mégis ilyenek vagyunk.

Ezen egy blog nem fog segíteni. Száz sem. Csináljatok gyereket, aztán neveljétek normálisan. Mónikasó helyett meg nézettek hegyetek az osztrák tévén, vagy főzős műsort az olaszon.

Sonica 2008.02.26. 14:09:51

Két csodálatos élményemet szeretném megosztani, mindkettő budapesti szórakozóhely.

Helyzet A): lementünk, mulattunk. Nem voltam teljességgel illuminált, a cetlimet sem hagytam el. Kiszámoltam, hogy az optimális távozási időmet és az éjszakai buszom érkezési idejét hogy tudnám egymáshoz legközelebb hozni, a kiszámolt időben ruhatár megközelít, majd cetli átad. Srác keres. Keres. Keres. 10 perc után egy picit ideges lettem, amikor közölte, hogy hát, ez a kabát nincs meg. Február volt. Amikor ettől eléggé üvöltős hangulatba kerültem, akkor közölte, hogy lehet, hogy megvan, de ő nem találja. Menjek be, és keressem meg, ha annyira akarom. (Persze fekete kabát, DM klub ruhatárában szerintem még reménytelenebb misszió :D). Mintegy 15 perc keresés után megtaláltam a sajátomat, teljesen máshol, mint ahova a cetli szerint rakni kellett volna. Persze semmi bocsánatkérés. Ezek után még taxival is mehettem haza. Azóta se mentem le a helyre.

B) a másik esetben nagyon illuminált voltam, ezt bevallom. Mivel hálisten ilyenkor robotpilótára kapcsol az agyam (E.T. is going home), hazamentem. Kabátban. Viszont a ruhatárba beadott többi csomagom nélkül. Másnap délben próbálok visszaemlékezni, mi történt, nem sikerült. Hívom a helyet, először még sírós hangon, hogy nem-e találták meg. Mondják nem. Nagyon sajnálják, miért hagytam el a cetlit, a helyet a csomag nélkül. Aztán a táskám, pénztárcám átkutatása után előkerült a ruhatári cetli (mert persze ügyesen két helyet fizettetnek ki, egyszer a kabátért, egyszer a csomagért, oszt a robotpilótában az benne volt, hogy decemberben kabátba kell hazamenni, de az nem, hogy a másnapi ebédre vett születésnapi torta és pénteken viselt munkaruha is velem jött), ekkor már egy kicsit emeltebb hangon hívtam fel őket, hogy hahó, mégiscsak megvan a cetli, akkor hogy is van az, hogy nincs meg a csomag. Ez már végülis feljelentésre adhat okot. Na, hosszas keresgélés után végül mégicsak meglett a kis huncut, biztos az előző pár telefonnál elbújt. Hozzáteszem, hogy péntek éjjel hagytam ott, és keddre sikerült előkeríteni.
Az igazán felháborító az volt, hogy a dobozba csomagolt tortát önhatalmúan eltulajdonították (gondolom, nehogy megromoljon), és a sminkes táskámból kilopták a szempillaspirálomat.

Andie 2008.02.26. 14:11:33

Nekem teccik a blog, ez is egy aspektus, ez is az élet része.
Habár nem sürün járok kabáttáras helyre, ahova járok, ott jó, hogy van.
Az, hogy a kedves bloggoló hogyan fogja fel ezeket az életszerü nüanszokat, bizzuk rá, én inkább toleránsnak látom, mint idegbeteg, magát istennek képzelő 80as zsidó nénikének. Sajna ez utóbbi a rosszabb, no nem faji hovatartozása miatt persze.

Ellenben az egész probléma nem volna probléma, ha -föleg az ivós, potenciális-elhagyós helyeken - nem keresztbeba*ott cetlit adnátok , szavaiddal élve, hanem mondjuk pöcsétet, stemplit, fül-lyukasztást, fémlapkát (nehezebb, megül a zseb mélyén, nem adja át az ember zöldhasúval), esetleg személyigazolvány felmutatása - személyiszám, név, akármi - fogasID -összerendelés egy gyors számitógépprogrammal (kb annyi idö, mint cetlit tépni, a programot megirom, ha kell).

Andie 2008.02.26. 14:15:41

Illuminált nőnél kiábránditóbb meg nincs.
Ha Sonica véletlen mégis pasi (manapság már nem lehet tudni egy szempillaspirálból), akkor hsz-em törlendő.

dupi 2008.02.26. 14:27:03

az illuminált lányok a legjobbak, a blog meg kell, ne csak magamon röhögjek ruhatár-ügyben.

feha 2008.02.26. 14:37:35

Sok hülye vendég mindennap felbassza az agyam. Pedig ki van írva minden szabály. Az egyik odajön hozzám, megkérdezi mennyi a ruhatár díja? NE LEGYEK IDEGES? Ott van bazze a táblán faszfej, az is ki van írva.

bög 2008.02.26. 14:50:42

hiánypótló blog:)

Muxy 2008.02.26. 15:02:52

Ha jól tudom, az a szabály, hogy aki elhagyja a cetlijét, annak meg kell várni a zárást, és utána viheti el a kabátját. Mert mi van, ha másét nyúlja le? Amúgy a szabályt hatalmas szívatásnak tartom. Vajon hol tartják be?

nesztek 2008.02.26. 15:04:54

Én egy 45-öst azért tartanék a pult alatt...

jacks_colon (törölt) 2008.02.26. 18:28:52

rosszarcokvagytok: meg szoktam varni. Kedves Fogyaszto vagyok, ezert kedvesen szoktam fogyasztani. ;)

BéBé 2008.02.26. 19:34:36

Wowowow! Mennyi komment! Ez igen! :)
Igyexem válaszolni...
Nahszóval. Szeged (Csongrád megye a történések helye. De ez ki is van írva balfent elvileg :))
A blog kizárólag ismeretterjesztő céllal készül, nem hergelni. ha mégis teszi néha, 'schuldigung :)
Teljesen tisztában vagyok "egydimenziós droid" mivoltunkkal, bár én inkább arctalannak szoktam nevezni... A részegek nyílván természetes kellékek, egyébként a legtöbbnek megvan a jegye...
Sajnos CETLIT vagyunk kénytelenek adni, nem plakettet, vagy pecsétet, ugyanis ez van. Ezt kapjuk, ezt kéri a Klub, ez ilyen. Egyébként sztem a plakettet talán még könnyebb elhagyni, mert azt az ember zsebre vágja lazán. A jegyet a többség berakja a diákjába (profibbak a mobil hátlapja mögé!), és kész.
Igen, elvileg nálunk is az a rendszer, hogy buli vége, vagy másnap iroda, de az esetek többségében rendesek vagyunk, és kibaszunk magunkkal. Családias a hangulat :)
Nálunk is külön kell fizetni a táskákért, de nekünk nem szól külön jegyre, tehát, ha a kabátod kiveszed, azt is megkapod. Hacsak nem kéred külön, hogy ne :)
Egyébként köszönünk hideget-meleget, nem gondoltam volna, hogy első nap ennyien beleolvasnak :)

labamba 2008.02.26. 20:41:22

Azt a mindenségit, mennyi komment, jó sokan útálnak minket! Kedves jacks-colon! Nem fogod elhinni, de 4 tt(i)k-s is van köztünk. És most biztos meg fogsz lepődni, de mindenki suli mellett nyomja az éjszakai melót. Kivéve a biztonságiakat, mert ők munka mellett. Meg a dj-ket, dehát mégiscsak ők egy hely királyai...

TTK-s vagyok:) 2008.03.01. 00:30:32

hali.nekem is lenne egy sztorim.

helyszín: JATE (Szegedi, egyetemi szórakozóhely)
dátum: szeptember 5.
gólyatábor afterparty

az a szitu, h nagyon sikerült berugni.ugyanis akkor volt egy hónapja, h életem addigi legnagyobb szerelme elhagyott(nem ide tartozik, de most szerencsére van másik, még nagyobb:D). szóval sikerült becserkészni a pultot, persze tequila akció volt.azt ugyebár szeressük.és hát lekéreckedett 10-13 kör.és az okos TTK-s sörrel kísér.naja.ennyi elég is volt.matta lettem.de az alfaállapotom tudja ilyenkor is mi a teendő.kimentem hát levegőzni, hogy megcsiklandozzam a torkom, és enyhítsem a gyomrom acélt maró alkoholtartalmát.az aktus sikeres volt. persze én utána nagy okosan visszamentem és buliztam.persze bő gatya, meg minden a buzi eminem miatt:D hát nem kilopták a zsebemből a diákomat személyivel és ruhatári jeggyel együtt??? persze kiszurtam a hibát.és láttam egy sejtelmes kisebbségi kollégát elpályázni a ruhatár fele. lehetett a srác cirka 13 éves. 1: hogy engedik az ilyet be. 2: hogy adhatták ki neki a TOM TAILOR kabátom, és az ADIDAS kardigánom úgy, hogy kabát volt alapjáraton a srácon.na mind1.lényegtelen.ennyit az odafigyelésről.az már egy másik tészta, hogy taxival mentem haza, és amíg a sok stresstől való fáradságtól átaludtam a 10 perces utat a taxis kirabolt (pénz, telefon, és TICKET RESTAURANT:D).ez már az én hibám.mondjuk az egész.én tettem gallyra magam, nem a ruhatáros.azóta ugyanugy iszok, csak kerülön a cigánygyerekeket, és nem sörrel kísérek:)
csak annyi a ruhatárosoknak, h cigánygyereknek kabátban ne adjunk ki másik kabátot és pulcsit, me az lehet nem az övé:D

Én is TTK-s vagyok 2008.03.01. 11:57:02

És szerinted mindezt hogy vigye véghez a ruhatáros?
Te figyejéé ez bizti nem a tiéd mer rosszarcod van?
Cetli volt nála és kész.Aztán meg hajnalban egy derékaljnyi/Lada-nyi "kisebbségi kolléga" várja hős ruhatárosainkat a jate előtt...
(bár én már 5 éve járok klubozni,és -igen lány vagyok,és igen,én is illuminált leszek,mert szerintem nekem is lehet -szerencsére még nem találkoztam tájidegen vendégekkel)

ja és teccik a blog,így tovább

mangorlo 2008.03.01. 12:33:57

hát én nem mertem egy ilyen blogot nyitni pedig nekem is vannak ilyen irányú tapasztalataim pestről

na de a lényeg a lényeg: butaság azt gondolni hogy a ruhatáros egy lúzer mert csak erre futotta neki és ezért neki kuss van. nagyon sok esetben segítettem magáról alig tudó vendégnek hogy ne hagyja el a cuccait és ne fagyjon meg hazafele. meg én kerestem ki neki hogy melyik éjszakai busszal menjen, meg mondtam hajnalig tartó címet ahol még folytathatja. ez ugye nincs benne az alapszolgáltatásban, bunkóknak nem is segítek, jófejeknek igen

a rémálom a részeg vendég aki elhagyta jegyét és beszélni se tud, na az ilyen be se jöhet kikeresni, hanem mehet egy kört még józanodni. ha már beszédképes mondjon valami jellegzetes tárgyat a zsebében és jöjjön be mutasson rá kabátra. és nálam még soha semmi nem tűnt el...

és igen lehet geci módra is csinálni ahogy sok kollégám teszi, parasztmódon beszél vendéggel, persze ők is vele (érdekes hogy az esetek 90% ában a bunkókat egy két mondattal le tudom szerelni) nem segít senkinek sosem, ha illető elvesztette jegyét stb

BéBé 2008.03.01. 12:50:59

Ez nálunk úgy "játékelméleti" alapon megy:
Első körben kooperálunk, aztán amit a vendég lép, úgy megyünk tovább mi is. Ha normális, rendesek vagyunk, ha rögtön taplón indít, akkor úgy viselkedünk vele mi is. Szerintem ez normális dolog ilyen helyen, nem eladók vagyunk egy boltban, ahol mindig a vevőnek van igaza.
Ha meg cetlit ad valaki, azt kiadjuk, nincs mese, ha van rajta kabát, ha nincs, mert ez a dolgunk és kész. Nem tisztünk eldönteni, kinek milyen kabátja LEHET. Erről az a reklám jut eszembe, amikor a túristagyerek talál a földön egy hitelkártyát, körbemutogatja, hogy kié lehet, erre mindenki elkezd hajlongani kedvesen előtte...
Gyakori eset egyébként is, hogy valaki 3-4 cetlivel jön, mert a haverjai is odaadták neki, hogy ő álljon sorba velük egyedül.

mangorlo 2008.03.01. 22:06:18

én annak idején jegyzeteltem és vendég-tipológiákat készítettem. "nem" "kor" "származás""részegség foka" stb dimenziók és azok korrelálása alapján ("befisk" nem volt, de nem lenne rossz egy nagymintást csinálni belőle egyszer)

egyszer megkínáltak herionnal (nem fogadtam el) egyszer megakarta egy pasi adni a számát (van csajom, kösz nem kell), volt hogy csaj (részeg de akor is jó élmény volt ) ki akart szedni a pult mögül mert cuki vagyok, de többször volt hogy hoztak nekem piát, mert olyan jó fej vagyok. aztán volt hogy üvöltöztek velem mert olyan szar fej vagyok.

kurva jó élmény ruhatárosnak lenni csak baszott fárasztó, sok pénzér főállásban is vállalnám

BéBé 2008.03.02. 05:47:37

Hát igen, nem rossz dolog, ámbátor valóban fárasztó. Mindenesetre én főállásban biztos nem csinálnám.
Így viszont edződünk az élethez rendesen :)

Csajos sztorim nekem csak rossz van. Valahogy mindig olyanok találnak meg, akikkel csak egy gondolatom van: Futni messzire... :S Rettenetes piaszagot árasztó külföldiek, rettenetesen infantilis 18 éves p*csák, etc... brr...

Don Calo' · http://gangstersinc.tripod.com/Vizzini.html 2008.04.02. 11:56:00

" Muxy 2008.02.26. 15:02:52
Ha jól tudom, az a szabály, hogy aki elhagyja a cetlijét, annak meg kell várni a zárást, és utána viheti el a kabátját. Mert mi van, ha másét nyúlja le? Amúgy a szabályt hatalmas szívatásnak tartom. Vajon hol tartják be? "

És Te melyik "Muxy" vagy? A korábbi "Origós"? ... y'
süti beállítások módosítása