Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Beteg este. Köhh.

2008.03.08. 05:51 - BéBé

Mégis, mennyi a szólánc-világrekord?
Mi ma este két és fél órán át nyomtuk, utána volt egy kis meló, és elfelejtettük, hol jártunk. Meg untuk is már nagyon...
Komolyan mondom, fél egyig jó, ha 50en voltak lent. Utána sem mentünk sokáig, négyszáz ember se volt összesen. Viszont sok jó stand up comedyt hallgattunk P*stu kollega telefonján...
Volt egy Naggyon unjózan gyerek, mondta, nincs meg a jegye (figyelitek, hogy minden sztori így kezdődik? :P:P) Vele voltak a haverjai, ő elkezdte mondani, milyen cucca volt. Közben a barátja telefonált egy másiknak, hogy a gyerek nem tudja kivenni a cuccát, meg mittomén. Majd miután letette a telefont, közölte, hogy a kabát a haverjuk kocsijában van. Itt mi már kezdtünk kuncogni, majd a gyerek eleresztett egy igen hosszú káromkodást arról, hogy de gecci jó, mehet az esőben ingben a picsába. A haverjai meg röhögtek. Ezért vannak a jóbarátok. Kicsit később visszajöttek, hogy egy másik haverjuk cucca is kéne, neki jegye is van, de nem tudják megszerezni, mert annyira matt, hogy képtelen megmozdulni. De aztán ez is megoldódott hálistennek. Majd mivel az nem tudta
felvenni, ráadták a kocsiban-maradt-a-kabátja-gyerekre, aki még mindig káromkodott, de ezúttal már azon, hogy húzza a jobb karját, mert úgy tele van a zsebe pénzzel. Kis idő után fel is fogta mindazt, amit mondott, és boldogan elkezdett kiabálni: "Gazdag vagyok! Gazdag vagyok!"
A kedvencem ma mégis az volt, mikor jött egy csákó, de még mielőtt a jegyét előszedte volna, benyögte, hogy 176-os. Én meg mondtam neki, hogy szerintem 179-es (hiába no, a memória). Elővette, tényleg az volt. Megdícsérte az emlékezőtehetségem, majd csodálkozva bejelentette, hogy pedig ő fogadni mert volna, hogy 176-os. Én viccesen megjegyeztem, hogy na, fogadhattunk volna legalább egy cigiben. Erre ő megkérdezte, milyen cigit szívok, mondtam, hogy piros malbit. Arra viszont nem számítottam, hogy kimegy a nonstopba, vesz egy doboz cigit nekem, és visszajön vele. Először el sem akartam fogadni, aztán megláttam az aranyórát a kezén, mondom jó, akkor ez nem fogja a földhöz vágni... Úgyhogy shinyhappymittomén, először életemben megfizették az agyam munkáját is :):)

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr6370853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása