Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Pontverseny Szabályzat Muppetokkal

2008.04.05. 20:19 - labamba

    Páran kérdeztétek már kommentekben, hogy mi is az a pontversenyünk, amit munka közben szoktunk játszani. Nos. A dolog gyökerei még előző évre nyúlnak vissza, amikor még itt sem voltunk (mármint Mátté, BB meg én). Kettő akkori ruhatárosnak volt az a játéka, hogy gyűjtötték az egyes sorszámú, azaz a legelső fogashoz tartozó cetlit. Aki kivitte az elsőt, az kapott egy pontot. A falra ragasztgatták a jegyeket, mindenki a saját sorába, év végén az nyert akinek több cetlije volt. Hogy mit azt nem tudom.

    Ezt fejlesztettük mi tovább. A versenyt minden este lejátsszuk, ha hármunk közül legalább ketten lent vagyunk. Egy pont jár annak aki az alábbiak közül kivisz egyet:
- az egyes sorszámú jegy.
- a 320-as sorszámú jegy. Hámhúsz. South Park-os poén, kultikussá vált már a szám. Aki
  nem érti, az sürgősen töltse le a 3. évad 3. részét.
- az egyik celebünk ruhája. De ő mostanában nem szokott lejárni, meg amúgy sem
  áruljukel ki ő, mert az befolyásolhatná a versenyt.
- a spider-es dzsekik. Ősszel tűnt fel hogy egy csomóan jöttek belül pókhálós mintájú
  kabátban. Az okát nem tudjuk, biztos a Pókember most a divat.
- a Hello Kitty-s cuccok, mindegy milyen, lényeg hogy HK-s legyen.
- közös megállapodás alapján bármilyen extravagáns/különleges/nagyon csúnya kabát.

Pénteken hoztak egy kabátot, amit szavakkal leírni igazán nem is tudok, úgyhogy kénytelen leszek képekkel szemléltetni nektek. Még nevet is kapott. Én vittem be, és ahogy megláttam, éreztem, ez pontot fog érni. Befelémenet megmutattam Pistu kollégának (nagy lelkesen épp kártyatrükköket gyakorolt), aki egyből fölkiáltott:
- Ez olyan mint az egyik Muppet figura! őő... Fozzie!
Íme egy kép Fozzie-ról, elöljáróban:


     

(A baloldali Fozzie, a jobboldali béka csak azért kerülhetett fel a blogunkra, mert állati jópofa! Hogy vigyorog.. Igen, Muppet Show, a legjobb.)







Nos, a kép csak részben fedi a valóságot. Inkább úgy nézett ki, mintha Zoe-et (lásd a lenti képet baloldalt) deréktól nyakig lenyúzták volna (bocs), majd átfestették volna Telly Monster-nek (jobboldali kép). Aztán még valamivel csillogóssá tették volna. Íme:












(Ők egyébként a Sesame Street-ből valók, nem Muppetek, de attól még nagy arcok.)

Szóval ő (mármint a kabát) lett Fozzie, akit kifelé is én adhattam vissza a gazdájának. Megtiszteltetés. A versenyt egyébként én nyertem, 4 pontot gyűjtöttem, a végén már hagytam Bébé-éket, hadd vigyék a spider, nem akartam nullára alázni őket...

Amúgy a győztes nem kap semmit, se sört, se sajtburgert, csak a móka miatt csináljuk. Igen, tudjuk hogy így nincs értelme. Holnap majd írok még néhány sztorit a pénteki buliról, most meg húzok születésnapot ünnepelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr43412815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BéBé 2008.04.06. 18:13:20

Hát igen, a mápetsó télleg jobb volt, mint a szezámutca, de én már az új idők gyerekeként a Wonder Showzen-t bámultam annó... :S :S Na jó, nem volt az olyan rég, 2-3 éve csak.
süti beállítások módosítása