Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Megfenyegettek

2008.05.12. 10:15 - labamba

    Na, ezt is sikerült megérnem. Eddigi ruhatáros pályafutásom alatt zsidóztak már le (hű, de hányszor), akartak már felkoncolni (hajaj, de még mennyiszer), akarták már rámtolni a pultot, megszámlálhatatlanul sokszor kurvaanyáztak már le, szemtanúja voltam egyszer ahogy Máttét és Nikit (egy lányt!) a családja megveretésével fenyegettek, de fegyverrel még nem próbálkoztak. Eddig.
   Jött szombat este egy srác meg egy csaj. Perceken keresztül smároltak a pultunk előtt. Mikor nagynehezen kimásztak egymás szájából, elémraktak egy ruhatárjegyet, én pedig kivittem a hozzá tartozó kabátot. A srácé volt, a csaj közölte hogy neki nincs jegye (nahát), mert elhagyta a tárcáját, de volt egy táskája meg egy kabátja. Ahonnan a fiú kabátját hoztam nem volt semmi hasonló, úgyhogy behívtam, keressük meg együtt. A párbeszédünket közben félperces smárolásokkal szakították meg, meg a csajnak amúgy is volt egy elmondhatatlanul idegesítő stílusa, hamar ellenszenvessé vált. Bejött, végigtúrtuk együtt az egész ruhatárat, de nem találtuk meg a cuccát. Olyan különösebben nem hatotta meg a dolog, elmentek. Kb. fél óra múlva visszajött, hogy nézzük már meg mégegyszer, nincs-e bent. Közöltem vele, hogy ha az előbb nem találtuk, akkor most sem lesz meg. Egy picit még erősködött, de feladta, majd újból távozott. Gondoltam (én kis naív), hogy soha többet nem látom majd, de tévedtem. Még háromszor jött vissza ugyanezzel a szöveggel, én meg háromszor küldtem el. Közben persze mondtam, hogy kérdezze meg a pultosokat, nem adtak-e le esetleg náluk talált pénztárcát, de valahogy mire a pultosokig eljutott, kimehettett a fejéből. Mikor hatodjára jelent meg, már valami másik pasit hozott magával. Újból bekéredzkedett, én meg újból elküldtem, de már kezdtem nagyon unni. Ekkor az új szerelme fordult oda hozzám:
- Biztos nem lehetne megkeresni?
- Biztos, ha az előbb nem volt bent, akkor most sem lesz, már elmondtam párszor.
- És ha én azt mondom, hogy fegyvertartási engedélyem van (ezzel pisztolyt formált az ujjából, majd a homlokomnak szegezte), és a neked szegezem a pisztolyomat, és ha nem keresed meg nekem, akkor gumilövedéket röpítek a fejedbe?
Ejjha, hősszerelmes droid a javából. Gondolom húsz perce lehetett hogy fölszedte a csajt a pultnál (aki egy órával korábban még egy másik pasival kavart), és máris kész fegyvert rántani élete nőjéért. Egy igazi lovag.
- Először is, ne érj hozzám (azzal eltoltam a kezét magamtól). Másodszor pedig mondtam már hogy nincs bent, megkerestük, biztos hogy azóta nem került be.
- Ha viszont ez igaz (erre megfogta a halántékomat és közelebb húzott magához), akkor én egy hülye kurvával jöttem össze.
Hát, én erről hamarabb is felvilágosíthattalak volna... Mégegyszer közöltem vele, hogy ne érjen hozzám, én sem érek őhozzá, ez legyen kölcsönös. Amúgy is miért kell hozzáérni egy pultoshoz? Én soha nem szoktam őket fogdosni. Nomeg mekkora lúzernek kell lenni ahhoz, hogy valaki ilyet beszóljon egy ruhatárosnak? (Egyébként Bébé felvilágosított, hogy a gumilövedékes pisztolyhoz nem kell engedély, önvédelmi fegyvernek minősül. No komment.)

Update: nem önvédelmi, hanem elöltöltős, köszönöm a helyreigazítást, egyébként Bébé is ezt mondta. Biztos a nagy ijedelem miatt emlékeztem rosszul...

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr31464668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

torony 2008.05.12. 12:18:36

a gumilövedékes fegyver nem "önvédelmi" fegyvernek minősül (muhahah) hanem a 253/2004. Korm. r. alapján elöltötős vagy muzeális fegyvernek, ezért tartásához nem kell engedély, ellenben viselni (tehát közterületen testen vagy ruházatban rejtve, töltve) nem lehet.

labamba · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.05.12. 12:36:24

Kösz a helyreigazítást, javítottam:)

BéBé 2008.05.12. 12:40:25

Köszönöm a helyreigazítást, már kezdtem félni, hogy elterjed, hogy nem is vagyok fegyverb*zi. KESERŰ igazság, hehehe :):):):):):)
Egyébként szívesen megnéztem volna, ahogy előkap egy stukkert lent a klubban. Szerinted a biztonságiak hány darabra törték volna a karját?
Azt meg el is felejtetted megemlíteni, hogy én nyertem a szombati pontversenyt, pedig nem is dolgoztam! XD
Ellenben végigaludtam a vasárnapot. nagyon. Inni mikor megyünk hová?

kacsa! 2008.05.12. 13:39:48

Jé milyen érdekes témájú blog, az index címlap idevetetett... a fazon viselkedése meg... tajtparaszt, igazi magyar :\ De jó, hogy a melóm során nem kell emberekkel foglalkoznom :Đ

Elég volt! 2008.05.12. 13:45:38

Csak annyit, hogy dögöljenek meg ezek a szemét erőszakos állatok! Azért ne legyen már természetes, mindennapi dolog az erőszak!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.05.12. 13:48:27

Az ilyenek felsőbbrendű emberek, le kell borulni előttük és imádni őket, mi kis férgek örüljünk hogy szóba állnak velünk!

globocnick 2008.05.12. 13:48:43

Nem óhajtom védeni ezt a minden bizonnyal szabadnapos rendőrt, de az alkohol csodákra képes. Annak idején a megboldogult Ráckertben kaptam vissza egy bankjegyért alkoholt meg svéd aprópénzt. Ez ott nekem nem tűnt fel, de a másnap délutáni ébredéskor elég nehezen tudtam összerakni, hogy mit kereshettem előző nap Göteborgban...

BéBé 2008.05.12. 14:10:59

Hehehe... globo, neked valahogy mindig beszarok a sztorijaidon... Göteborg, ehh? :)
Nekem egyszer (még tavaly nyáron) Dózsás huszassal akartak fizetni. Nem gondoltam, hogy még hord ilyet magánál valaki. Ráadásul a színe is full más, mint a mai huszasé, úgyhogy szvsz valóban huszasként akarta elővenni. Lehet egyébként, hogy hibernálva volt 10enegypár évig, és most, hogy megtört a jég, eljár mindenfelé...

globocnick 2008.05.12. 14:15:06

Ha Szegeden járok, fel fogsz ismerni, igérem Dózsás húszassal vagy svéd aprópénzzel próbálok majd nálad fizetni... :-)

labamba · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.05.12. 14:24:23

Kacsa! Azért szerintem nem ez a tipikus magyar viselkedés. A többség azért nem ilyen. Bár ez mondjuk bulifüggő... Amúgy dolgoztam Szigeten is, kialakultak bennem sztereotipiák a különböző nációkkal kapcsolatban, és mondjuk tényleg a magyarokra jellemző a parasztkodás. Sajnos. Amúgy érdekes, hogy évközben láttam lent bulizni az erasmusos cserediákokat, és ugyanazokat az sztereotipiákat vettem észre rajtuk mint a Szigeten.

Bébé, péntektől belefér, mondjuk Sörkert, előtte semmiképp.

labamba · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.05.12. 14:39:43

Amúgy nem vette volna elő a fegyverét, szerintem nála sem volt. Meg ha meg is tette volna, nem hagyta volna el a klubot egy darabban, az biztos... Csak mégis, milyen hozzáállás ez? Meg milyen jellemre vall ha valaki így beszél egy ruhatárossal?

BéBé 2008.05.12. 14:40:24

globo: szeretettel várunk! :)
Écca: mér, előtte micsinálsz egész 7en? (jó, én mondjuk csütörtökön elővizsgázom, de az nem lesz gáz)
M*tté összeszedte már magát annyira, hogy kitolja a pofáját a városba, ha már két hete nem láttuk?!

BéBé 2008.05.12. 14:41:59

Écca: Miért, én is ilyen hangnemben beszélek ruhatárossal, legfeljebb M*tténak hívják, és a kollégám :):)

janicsaar (törölt) 2008.05.12. 15:01:24


"- Ha viszont ez igaz (erre megfogta a halántékomat és közelebb húzott magához), akkor én egy hülye kurvával jöttem össze."

öhm, hogyan fogják meg egy ember a halántékát...?

janicsaar (törölt) 2008.05.12. 15:02:36

tehát mégegyszer :)
hogyan fogják meg egy ember halántékát...?

enci 2008.05.12. 15:02:52

Heló!
Nem tudom ezt lehet-e ide írni, de kapjátokbe-mert nem lehet abbahagyni a blogotok olvasását :)
igazán szórakoztató. maradjatok mindig ilyenek, és akkor biztos, hogy lesz minimum egy rajongótok :)

labamba 2008.05.12. 15:11:31

Janicsaar! Mintha magához akart volna ölelni (vagy lesz*patni magát...). Rohadjon meg.

Enci! Köszönjük!:)

zyklon 2008.05.12. 15:49:07

Szombaton nem ertettem mi van, azt hittem rossz helyre jottem :)
Epp egy japan iskolaslany toltogette ki az adatit a japan utlevelebol :)
Ez a klasszik kockas szoknya, harisnya, feher bluz....
Aztan kiderult, hogy ez meg csak a kezdet volt! Bent a bar reszen alsogatyaban rohangalt valami kulfoldi srac a szinten furan oltozott haverjaival :D

globocnick 2008.05.12. 15:55:03

A szopással kapcsolatban is van egy szép történetem. (BéBé főleg neked írom, mint rajongómnak.) Az az este is pont úgy indult, mint a többi, tehát törzshely, jéger. Kicsit később egy kedves barátom megpróbált rávenni, hogy csajozzunk, de pont többet ittam annál, hogy erre alkalmas legyek. Egész pontosan bátor voltam, de beszédes nem. Így fogtam magam és el is aludtam. Ekkor tréfás barátaim tollat ragadtak, és kedves feliratokat készítettek papírdarabokra, amit a segítőkész törzshely személyzettel ízlésesen elhelyeztek rajtam ragasztószalaggal. Ez mindenkinek nagy örömet szerzett, körülbelül 4-5 órán keresztül, amikor is én szemét módon felébredtem. Ekkor pár segitő kéz megszabadított a fecniktől, én hívtam egy taxit, és haza mentem, ahol szintén ittas álomra hajtottam fejem. Másnap kora délután édesanyám azzal keltett, hogy beszélgetnünk kellene. Ez gyanús volt. Az még gyanúsabb lett, hogy a szexuális szokásaimról kezdett faggatni, elsősorban az azonosneműek iránti esetleges vonzalmamról. No ekkor kénytelen voltam a szemeimet kinyitni, és megfogalmazni azt a kérdést, hogy mi a rosseb van? Erre édesanyám elém tárt egy pincér cetlit, ami elmondása szerint a kabátom hátára volt ragasztva igen gondosan, ezzel a felirattal: FUVARÉRT SZOPOK!

BéBé 2008.05.12. 16:05:01

Hehee... Ilyet M*ttéék is játszottak labambával, de ő akkor nem volt részeg, sőt, melózott épp. Ha jól emléxem az volt ráírva, hogy "Nézd a seggem". Nem sokkal előtte ugyanis beleült egy fehér rágóba, de erről mit sem sejtett. Aztán amikor hátat fordított egy vendégnek, mert ment a cuccáért, akkor jöttek a vidám dolgok...
Enci: kösziii. :)

A furán öltözött szombati emberekből nekem a kedvencem az a pasi volt, aki narancssárga combfixben és kék gumicsizmában tolta. Veszettek voltak... XD

labamba 2008.05.12. 16:08:47

Zyklon! A japán lánnyal pont én töltettem ki az átvételit, kedves lány volt. Amúgy erasmusos búcsúbuli volt és mindenkinek hülyén kellett felöltöznie. Vagy valami ilyesmi.

Tomoo 2008.05.12. 17:05:30

Nem emelek ki semmit, a címtől eddig a kommentig folyamatosan röhögtem.

hermate 2008.05.12. 18:53:09

BéBé! Sajna mostanság nem tudunk összefutni mer a foci Eb-re való tekintettel 2 hétbe sűrítettem a vizsgáim 2/3át... De amugy szerdán dolgozok ha minden igaz!

labamba 2008.05.12. 19:59:08

Mátté! Ha szerdán dolgozol, a nagy fogasokat vidd már hátra. Bocs, otfelejtettük őket, azon volt a darts...:)

dupi 2008.05.13. 21:40:37

baszki most jöttem rá, miért Péterfy Bori :) [labamba] youtube.com/watch?v=9Qf6vmELIhI

Tomoo 2008.05.14. 08:26:03

brávó dupi

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.05.14. 12:20:25

Ejj... hát leromboljátok itt Éccesz kemény munkával felépített legendáriumát? Ejnyemár, no! XD
Egyébként a nyáron két különböző blog formájában folytatódnak a bejegyzésfolyamok a klub nyáriszünetére való tekintettel, de erről majd később lesz poszt, meg egyebek.
Uccsó napokban (június) van Önöknek kedve egy összesített ruhatáros-vendéges-sörözéshez esetlegesen?

globocnick 2008.05.14. 14:18:06

Iró-olvasó találkozó az aljasságig lerészegedés jegyében? Én támogatok minden ilyen konstruktív inditványt, és ez az én számból komolyabban hangzik, mint országunkban "dolgozó" "politikusaink" szájából...

labamba 2008.05.14. 19:50:05

Jó ötlet, abszolút támogatom! Ha lehet, 28-a előtt, de ezt még addig megoldjuk. Aki eljön azzal talán megosztunk olyan kulisszatitkokat is, amiket a blogba sajnos nem írhattunk bele. Akik nem jönnek el azokat meg hadd fúrja a kíváncsiság...:P

dupi 2008.05.14. 19:55:59

gondolom nektek nem biztos hogy új, ha a pontos sztori nem is akkor a tálalás, de valamiért úgy érzem, ennek itt a helye :)

www.sing.hu/adatok/kep/talalt/images/001.jpg

(az eleje a végén van valamiért)

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.05.14. 22:44:37

Hehehee! Hajrá Singes ruhatárosok, gyönyörű (bár sajnos nem egyedi) eset...XDXD
Látom nem csak nálunk van ilyesmi.
Nem semmi a gyerek második levele sem azért :)

labamba 2008.05.15. 11:45:59

Ez szép...

Petike82 2008.05.15. 12:06:46

jajj de ez a singes már jó régi :) . hatalmas jóság volt akkoriban, kész "kommuniti" szerveződött köré :)!
Voltunk nálatok tegnap fél 7 felé, jó sokan voltak (rajtunk kívül 2-en, plusz pultosok) csudajó volt, miénk volt az egész hely... :)

Petike82 2008.05.15. 12:07:33

hehe de a srác mit könyörög már a közepén... :) " ha egy mód van rá..."
süti beállítások módosítása