Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Szombat esti lázas

2008.09.14. 15:15 - BéBé

Elnézést kérek minden kedves olvasónktól a hosszú blogszünetért, de jelenleg is lázas beteg vagyok még, és egy paplan alól laptopolok, köhögve, t*knyolva.

Persze ettől függetlenül tegnap dolgoztam, csak mire hazaértem, nem sok erőm volt leülni a gép elé. Egyebekként a szombati party fura volt. Háromféle vendég jött hozzánk:

(1) Normál (ca. 30%)

(2) Jattoló (ca. 35%)

(3) Bunkó (ca. 35%)

Persze ez általában is így van, csak nem ezek az arányok (hanem rendre kb. 90-5-5), ami azért már rögtön nem mindegy. Kérdés: Ha már szombat lévén ingyen jön le valaki bulizni (máris spórolva 800 Forintot), akkor mit pattog az ötveneséért a ruhatárban? Én vagyok a zsidó, és akkor még neki derogál ennyit fizetni? Másik kedvenc, aki öt perc múlva visszajön egy pulcsival, hogy nem tudnánk hozzátenni a cuccához? Mondjuk neki, hogy dehogynem, 50 forint lesz. És akkor végigfut az arcán az a hatalmas végigfutó izé, és egyből kiabál, hogy "neb*sszá má' meg, hogy nem fér még el mellé?!?!" Mondjuk neki, hogy dehogynem, de akkor is ki kell fizetni. Ha együtt adta volna le őket, akkor is 100 Forintot fizetett volna, mert így megy ez. 50 HUF/darab. Akkor is, ha hátizsák, akkor is, ha esernyő, vagy fél pár zokni, vagy járókeret. Édesmindegy. Nem mi találjuk ki, bár ezt már egy korábbi cikkben említettük, ez a szabályzat, nekünk ezt kell betartatni és kész. Ugyanez a helyzet, ha valamit később ki akarsz venni a táskádból/kabátodból. Visszarakni újra 50 HUF, akkor is, ha ugyanoda tesszük, és akkor is, ha tényleg csak egy pillanat. Azért tegnap valaki, miután hozzánkvágta az ötvenesét, még megkérdezte, hogy "Az én feledékenységemből akartok meggazdagodni?" Most akkor erre mit mondjak? Másik kedvenc a bizalmatlan típus, aki látványosan, a pulton kiveszi a táskája zsebéből a pénzt, és hangosan megszámolja, majd közli a barátnőjével (mintha lenne egy üveglap a pulton, amin nem jön át a hang), hogy megszámolta a pénzét, ha esetleg eltűnne belőle, amíg a ruhatárban van. Komolyan mondom, legalább csinálná kint, ne az orrunk előtt, mert még azt se mondhatom neki, hogy figyelj csak, akkor menjél máshová bulizni, és ott add le a cuccod, ha ennyire csóró s*ggfejnek nézel... Komolyan mondom, nem tudom mit gondolnak. Na ennyit a panaszkodásról, lehet, hogy agyamra ment az algopyrin...

 

*update

mivel a kommentek nagy része arról szól, hogy ugyan minek kéne jattolni, köszönhetően az index.hu háromszavas kiemelésének, annyit kérnék, hogy ugyan mondja már meg valaki, hogy hol nyígunk mi jattért egyáltalán?!

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr18662926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindegy 2008.09.14. 18:20:08

Háromféle ruhatáros van:

(1) Normál (ca. 5%)

(2) Jattot váró, lopós (ca. 35%)

(3) Bunkó, jattot váró (ca. 60%)

ibn_battuta 2008.09.14. 18:25:05

Sokkal egyszerűbb lenne minden félnek, ha belépőt kellene fizetni, és minden jegy árából kapna egy százast a ruhatáros.

Kísérletinyúl 2008.09.14. 18:35:51

agyadra ment
feküdjél inkább csak szépen,addig se írogatsz

Vévé_Lóót 2008.09.14. 18:38:57

Először járok itt, és nagyon tetszik a blogod. Csak ennyit akartam mondani :-) Jah, és persze jobbulást Neked!

Bálint 2008.09.14. 18:42:38

Mégegyszer elkérni az 50-est (és az még kevés) azért, mert visszamegy a vendég a kabátban felejtett cigiért/zsipiért irtó nagy pofátlanság. Tudom hogy azt nézik mennyit ugrál a ruhátáros, én viszont azt nézem, hány fogast foglalok el. Ja és aki nem hajlandó 2 személy cuccát, ami nem 2 kabát, 2 pulcsi meg 2 táska jó esetben 1 fogasra tenni, az dögöljön meg (vagy legalábbis aki a szábályokat írja). Éljen a vendég.

valaki 2008.09.14. 18:56:38

a múlt héten volt öt (5) éve, hogy utoljára bármiféle borravalót adtam... azóta élek kelet ázsiában...

Káposztakukac 2008.09.14. 18:56:39

kedves posztíró: a látványos pénzszámolgatásnak ugye te is tudod, hogy van oka... lehet, hogy te nem lopsz, de a kollégáid 30% biztos, 45%-a meg lopna, csak fél, hogy lebukik. csak hogy ilyen százalékos kategorizálásoknál maradjunk...

Káposztakukac 2008.09.14. 18:59:28

egyébként ennek a blognak mi a célja? nem azt mondom, szórakoztató helyenként, de ennyi erővel egy pályaudvari wc takarítója is nyithatna blogot. biztos az is szülne érdekes sztorikat.

vendeg 2008.09.14. 19:08:32

A ruhatár egy szolgáltatás része. Nem azért fizeteünk érte, hogy a ruhatárosnak legyen fizetése, hanem hogy kényelmesebben töltsük az időt. Belátom egyes helyeken ezért fizetni kell, más helyeken nem. Szerintem ez általában sunyi bújtatott költség. Egy jó helyen legyen belépő és teljes kiszolgálás.
Ha a pincértől 5x rendelek, akkor 5x kéne kifizetnem a munkáját? Nevetséges!
Egy jó helyen a WC is ingyenes. Nem benzinkút, hogy elijesszük az ott mosdó kamion sofőrt.

official nyuszi · http://www.nyuszi.blogter.hu 2008.09.14. 19:19:34

halló!

a nYúLnak teccik a klub élete, kár, hogy a szemüveges főnőköt nem láttam említve...:)

pedig az megérne 1 postot...

1 nYúL

ruhatároskilller 2008.09.14. 19:21:26

Ja tényleg nem lehetsz csóró, de vajon miért????

official nyuszi · http://www.myspace.com/nyuszizenekar 2008.09.14. 19:21:39

ennek a blognak az értelme az ami. Semmi.
De miért kell, hogy értelme legyen.
sztem szórakoztat...

Szórakozó 2008.09.14. 19:24:31

Szerintem túl van ez fújva. Van ahol kell fizetni, van ahol nem. Szerintem is elegánsabb, ha benne van a belépőben, de ha nincs belépő jogos az 50 forint. Amúgy meg tényleg van ahol pofátlanul csinálják, de legközelebb nem megyek oda.

Vendég: Igen kifizeted 5 x a pincér munkáját. Jattot adsz (remélem) én mindig komolyabbat jattolok, ha úgy alakul, hogy a társaság túl sokat ugráltatja a pincért.

Sitrep 2008.09.14. 19:26:17

semmi baj, csináld ahogy akarod.
Tuti hogy én erre a helyre sose teszem be a lábam, ha ez neked igy jó, akkor légy vele boldog.

whiteCat 2008.09.14. 19:34:31

Hihihi tetszik :)
Én egy piszoknagy zsákban adnám le a banda komplett cuccát :)
Csak poén volt :)

Harvey 2008.09.14. 19:35:00

Ne haragudjon a "kedves" beteg sztorizó ruhatáros, de ez aztán a mindenkit érdeklő téma, az tuti!
Elképesztő nevetséges, az életben nem hagy Magyarországon semmilyen értéket az ember a cuccai között, ha másra bízza.
Ahány eltűnt a ruhatárból ez-az sztori hall az ember. Szóval ezt hagyjuk már.
Ja, aki odabaszta az 50-t, az a legnagyobb gyökér volt, de ez egyértelmű.
Amúgy én megyek oda a pénzemet költeni, és bebaszva is mindenkivel normális vagyok.
Ennyi.

Scroll_Lock 2008.09.14. 19:37:22

Sose értettem ezt a jattolósdit. Kérjenek annyit amennyibe kerül (étel ital + kiszolgálás), vagy haljanak éhen mert hülyék. Aprón kívül nem is adok borravalót.

zakharides ádám 2008.09.14. 19:40:11

Bocsesz de kicsit azért (érthető módon) elfogult vagy......Azzal teljesen egyet értek, hogy nem a ruhatároson kell levezetni ha valakinek felmegy a pumpa az ilyen dolgoktól.......Azonban nekem sem tetszik ez a hozzáállás a fönökségtől. hogy minden mozdulat után 50 ft-ot kell fizetni......a per db még elmegy, de a a kivét bevét az kicsit durva......az ingyen belépőről meg annyit, hogy valszeg nem 200 a borsodi:)
Kicsit több rugalmasság kellene........e jattról meg annyit, hogy pont azzal lehet jattot szerezni, ha az ilyen hülyeségektől megmented az embert..és mondjuk hagyod hogy ingyen kivegye a rágóját a táskából:))

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.14. 19:42:43

hmm... érdekesek a kommentek. Kábé ezt vártam, miután kipakolta az index...
Kérdésekre válaszolva: A blognak nincs célja, a blog azért van, hogy blog legyen. Nem akarunk semmit vele, sokan olvassák, van aki szereti is. de írnánk, hogyha nem olvasná senki se.
a dícsérő szavakat köszi, de nem egyedül az én bűnöm a blog, ketten írjuk labambával.
ibn_battuta felvetését nem értem. Gondolod a ruhatárost megkapja azt a pénzt, amit a ruhatározáskor beszed? Fenéket, van nekünk havi fizunk azt csá.
Drága Káposztáskukac: nem, nem lop a 30%-unk. Legalábbis akiket én ismerek, két okból. egy: nem szorulunk rá, kettő: egy ilyen balhé után mehetne a p*csába. Mellesleg nem kizárólag a bizalmatlansággal volt a bajom, hanem a móddal, ahogy ezt elővezetik néhányan. Kimondottan sértő.

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.14. 19:44:36

ohh. míg beítam a kommentemet, született még öt... :)
a jattolós részt félreértitek, nem panaszkodunk, hogy nincs jatt, úgyse vesszük ki a kasszából.

beleszolok 2008.09.14. 20:11:30

Ezt nem értem.

Mi lessz ilyenkor a jattal?

A bejött lóvét nem osztják el a péztárosok úgy, ahogy van?

Leadó van belőle?

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.14. 20:14:41

nem leadó van belőle, megy az egész a klubnak, az nem a mi pénzünk. Mi havi fizetést kapunk, annak arányában, hogy hány alkalmat dolgoztunk egy hónapban (ez ált. attól függ, hogy ki hogy ér rá egyetem mellett.) Abból a pénzből nem is lehetne megélni, amit a ruhatárban beszedünk egy este... lol.

Bud 2008.09.14. 20:18:56

Beteg vagy bazmeg, sose viszed többre a ruhatárosnál, ezzel a hozzáállással. Légy boldog az 50 forintoddal, sose legyen több pénzed (ezzel a hozzáállással nem is lesz sose)

rexter 2008.09.14. 20:21:05

gyűlölöm a ruhatárosokat. ezennel megragadnám az index címlapja adta lehetőséget, hogy végre így gyáván, névtelenül arctalanul elküldhessek egyet a kurva anyjába. tehát az anyádat, váltásl foglalkozást, mert ez a legalja.

sprenczl 2008.09.14. 20:21:32

Ha nem vennék el a fizetések 30-55%-át, akkor talán nem is keveredne vita az 50 Ft-ból.....kisgazda.info

Werwolf 2008.09.14. 20:24:15

nemtom kinek mi a jo hely, de sztem jo helyen nincs belepö es nincs ruhatari dij, van viszont udvarias felszolgalas, jo kaja es jo pia, es a vegen tisztesseges szamla.
Teljesen abszurdum, hogy 50 forintosokkal tartjak fel, szopatjak az embert, amikor pihenni, szorakozni, vagy bulizni szeretne. Nem csoda, hogy dühöngenek a vendegek...
A labam nem tennem be megegyszer egy ilyen üzembe.

rtzu 2008.09.14. 20:29:21

Adsz nyugtát a ruhatári díjról? Vagy adócsaló az egész klub és megy a pénz a főnök zsebébe?

Werwolf 2008.09.14. 20:30:41

engem kicsit zavar az is, hogy Magyarorszagon eleg altalanos, hogy az alantas munkakat vegzö, többnyire kepzetlen emberek negyzetmeteres arccal szivesseget tesznek, ahelyett, hogy udvariasan vegeznek a munkajukat.
Gondolok itt benzinkuti shop-os luvnyakra, kutasokra, kis hugyos bolti elado csajokra (föleg ruhazat), pincerekre, automosokra, stb...
Nem tudom, hogy Bébé udvarias-e vagy sem, remelem igen, bar a latasmodja miatt neccesnek tünik.

Illumination 2008.09.14. 20:54:56

Nemtudom, a benzinkút ahova én járok, ott kifejezetten kedvesek a jánykák, a szórakozóhelyek ahova én járok, ott mind teljesen normálisak a ruhatárasok, a pincérek is bájosak ott ahova én beteszem a lábam, DE biztos velem van a baj!!!

Werwolf 2008.09.14. 21:04:40

Illumination,

szerencsed van,
vagy kevesbe vagy erzekeny az ilyesmire.

Bela 2008.09.14. 21:10:33

Azt mondanam, hogy az 50 ft kibirhato, ha nincs beugro... De! Kb. egy eve voltam az Ins.de nevu nagyszeru komplexumban, es valami 2k-s beugro utan ha jol emlekszem egy szazas volt a WC. Na ezt hivom en igazi pitianersegnek.. Azota sem jartam arra.. :)

storyline :) 2008.09.14. 21:11:39

Egyébként mi a faszért kellene jattolni a ruhatárban? Vagy hogy? 10%? 5 Ft? És ezt így hogy?

csavargo 2008.09.14. 21:18:11

rtzu azt pont azt kérdezte amit én akartam :)
szóval? áá biztos befizetnek mindent, a szórakozóhelyek már csak olyanok :)

Szilcsa 2008.09.14. 21:23:59

Először nem értettem, hogy miért dühöngtél a magánéletturkáló portálon BalatonBoglár, jó az ingyen reklám. Aztán beleolvastam a kommentekbe. Hogy stílusos legyek, no komment...

Készüljetek, pénteken megyünk!!

User1 2008.09.14. 21:27:59

Micsoda szarrágó hely lehet.

Jobb helyeken, nem hogy a ruhatár van ingyen, de ha komolyabb vacsorát/italokat rendel valaki, pláne ha társaság még ajándéksüti/pia/mogyi, stb. is jár. És ha odaadja a számát, odahozzák a kabátját, táskáját, majd vissza viszik mindezt ingyen.

Van még tanulnotok nagyon, nem véletlenül nem szeretek itthon "jobb" helyekre járni.

storyline :) 2008.09.14. 21:34:36

Bela 2008.09.14. 21:10:33

Bfüred, Helka dettó, 1-2000 a beugró, és még elkérnek egy 50est a rötyire, ahol még sosem sikerült úgy vizelni, hogy utána lett volna szappan meg kéztörlő.

beleszolok 2008.09.14. 21:45:17

Miért, hány vendég van egy este?

Én volt, hogy voltam ruhatáros párszor, mondjuk ott kicsit másképp ment. :D
Ki volt írva, hogy egy 100-as, de szólt a főnök, hogy aki nem adja magától, attól ne kérjük el. Az egész lóvé a mienk volt (2-en voltunk) 20-30 rongy így is megvolt (bő 10 éve) +3 rongyért fejenként fogyaszthattunk. Mondjuk volt olyan kabát amiből pisztoly pottyant ki :D

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.14. 22:06:02

wow, az kemény lehetett... Itt ilyesmi nincs, ez egy egyetemi klub, mi is suli mellett csináljuk. A vendégszám az 200-1200 között változik, attól függően, milyen buli van éppen. Volt ott valami keményebb szitu? Szívesen meghallgatnánk.

beleszolok 2008.09.14. 22:11:23

Á. Néha kidobtak egy egy embert, aki nagyon megerősödött a piától, de lövöldözés, vagy komoly bunyó nem volt.

A 200 az nem sok, de az 1200-as létszámnál már a 60K az nem lenne rossz egy éjszakára. :)

scsaba1 2008.09.14. 22:52:24

"egyébként ennek a blognak mi a célja? nem azt mondom, szórakoztató helyenként, de ennyi erővel egy pályaudvari wc takarítója is nyithatna blogot. biztos az is szülne érdekes sztorikat."

Pont ez... Életképek a pult túloldaláról... Kis valóságmorzsák.

Ha lenne az index-címlapon vécésnéni-blog akkor olvasnám.
Leírná, hogy háromféle vendég van:
30% melléhugyozós, mer' nem otthon van, és itt lehet...
50% kezet nem mosós
10% prosztatabántalmakkal küszködős
5% rejszolós
5% egyéb..... :D

beleszolok 2008.09.14. 22:54:00

Otthon is melléhugyozik :D

scsaba1 2008.09.14. 22:58:51

Most nézem, hogy hármat írtam, végül 5 lett belőle...
--------
"gyűlölöm a ruhatárosokat. ezennel megragadnám az index címlapja adta lehetőséget, hogy végre így gyáván, névtelenül arctalanul elküldhessek egyet a kurva anyjába. tehát az anyádat, váltásl foglalkozást, mert ez a legalja."

Nem, az agyhalott politikus-zombi a legalja, újabban szorosan utánna jön a BKV ellenőr.

OftF 2008.09.14. 23:25:16

Jobbulást, deviszont:

Ruhatárért (vagy vécézésért) külön fizetni az egyik legcikibb örökség, amitől még nem tudtunk megszabadulni évtizedek óta.
A civilizált világból jött túrista értetlenül bámul.
Ha valaki fel is háborodik, igaza van, mondjuk megtanulhatna szebben reagálni, nem kell rögtön bunkózni. De hát gondolom, a ruhatáros az az alsó néposztály, vele szembe még a segédmunkás is kimutathatja felsőbbrendűségét, és nyilván jót tesz a hangulatának, neki.

A ruhatáros a munkaadójának panaszkodjék, a hülye szabályzatra. A legtöbbet ekkor tehet a közért.

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.15. 00:02:07

hehee, király arcok vagytok! :):)

igaz, foglalkozást akkor se váltanék, ha megnyerném a lottót... egyetemet lehet otthagynám, de ezt semmiképp.

Lajos-e 2008.09.15. 00:03:56

Nagyon tetszik a blog!

wazz 2008.09.15. 00:21:45

Én kocsmákba járok, és tök ingyen van a "ruhatár" (egy fogas), a wc, a sör is 200 ft, nemtom mér nem jár mindenki oda... :p

wazz 2008.09.15. 00:24:11

vécéért fizetni azért kell pl. mekiben, meg putterebb helyeken, hogy ne minden csöves oda menjen be mosakodni

elitebb helyeken meg ingyen van, de ott a csövest már az ajtóban megállítják

EasyFriend 2008.09.15. 00:25:11

Azt nem érzem mentségnek, hogy "nem mi hoztuk a szabályokat"... Aki beáll dolgozni v. egy napnál tovább marad egy olyan helyen, ahol ilyen - már elnézést - tahó szabályokat kell betartatnia minden nap, az ne csodálkozzon, ha agresszívan bánnak vele. Vendégként én biztos azonnal kimennék egy ilyen helyről, amint tudomást szerzek ezekről a szabályokról. Mindegy, hogy 5 Ft vagy 50 vagy 500, ez a hozzáállás szerintem nem pálya a szabályalkotók (vezetőség, gondolom) részéről.

beleszolok 2008.09.15. 00:30:32

wazz 2008.09.15. 00:21:45
"Én kocsmákba járok, és tök ingyen van a "ruhatár" (egy fogas), a wc, a sör is 200 ft, nemtom mér nem jár mindenki oda... :p "

Mert nem akar veled találkozni ;-)

Ard 2008.09.15. 01:03:54

Egy dologban biztos vagyok, ha a ruhatáros elkérne tőlem 50ft-ot, hogy kivehessem a cigimet a kabátomból, odaadnám neki.
Utána áfás számlát kérnék.

Majd utána visszaraknám a cigimet .... és áfás számlát kérnék.... aztán mégis kivenném inkább... 1000 ftból el lehetne szórakozni egy ideig. Valószínűleg utána összetépném a számlákat és beleraknám a kabátomba ... persze áfás számlát kérnék róla.

A ruhatár kényelmi szolgáltatás. 50 ft-ra nagyon lehet borravalót adni. Azok alapján amit te írtál, "főnök" semmilyen módon nem tudja számonkérni a ruhatárosokon a bevételt. Gondolom soha nem esett meg, hogy egyikőtök-másikótok az este után kivett egy ezrest, vagy ilyesmi... Na persze.

ede 2008.09.15. 02:10:44

ezért tart itt ez az ország, mert még a ruhatáros is így gondolkozik...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.09.15. 05:18:26

hát nem tudom... nálunk úgy megy ez, hogy 50ft a ruhatárban per fogas vagy inkább per fő. berakatja oda a cuccát, megkapja a kis sorszámát és avesz. ha akar valamit a táskájából akkor szívesen kiadják neki a sorszám ellenében és visszateszik utána a helyére de ezért újra pénzt kérni taplóság szerintem.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.09.15. 05:24:47

" wazz 2008.09.15. 00:24:11
vécéért fizetni azért kell pl. mekiben, meg putterebb helyeken, hogy ne minden csöves oda menjen be mosakodni
elitebb helyeken meg ingyen van, de ott a csövest már az ajtóban megállítják "

ahol valami ingyen van ott cserébe a fél jéger 900ft és nem 450

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.09.15. 05:37:54

amúgy tetszik a blog, érdekes :) most találtam rá

Paó 2008.09.15. 07:02:23

Ard: az aznap kiadott lepecsételt dátumozott számozott cédulák alapján, (tömbösített) egyértelmüen kilehet számolni hány kabát volt bent.

szerintem nem bonyolult a kabát leadása elött végiggondolni hogy mire van szükségem éjszaka, azokat kivenni é úgy leadni. 1000emberből azért 900nak megy.

A jatt-é, vajon a JATTÉ-é.? :)

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.15. 08:10:21

hihetetlen, hogy ez a jatt dolog még mindig előkerül... SEHOL nem emlegetem, csak a r*banc index.hu... tán ezért is idegesítő kikerülni, mert valahogy mindig ki tudják emelni azt a három-négy szót, ami önmagában nem azt jelenti, mint a mondatban...

Fogas 2008.09.15. 08:19:40

Nekem az egész jatt-olás jelenséggel van általánosan bajom. A jattot elvileg azért adja az ember, mert az átlagnál jobban bánnak vele, nem? De ma már kötelező. Mellesleg nem az a kötelessége mindenkinek, hogy jól végezze a munkáját? A vegyesboltban sem adunk jattot. De miért nem?

Az 50ft-os ruhatárban nem az 50ft, hanem az időhúzás és a macera a szar.

petya 2008.09.15. 08:24:31

Ha nem tetszenek egy szórakozóhely szabályai valakinek, az menjen máshová. Piacgazdaság van, hagyják érvényesülni.
Szánalmas és pitiáner dolog szombat este a ruhatárost nevelni. Az ilyenek az igazi balkáni gondolkozású arcok, nem a vezetőség, aki a ruhatári szabályokat hozta.
Szerintem meg igenis legyen ára a ruhatárnak. Manapság semmit sem becsülnek meg, ami nem kerül pénzbe. A sok bunkó reakciójából jól lejön saját felsőbbrendűségük érzete, ahogyan meg vannak lepve azon, hogy egy ruhatáros pénzt mer kérni tőlük.

OftF 2008.09.15. 09:04:53

wazz:
Az opera például elitebb helynek nevezhető, nem?
Mert ott is perkálni kell a ruhatárért.
Szóval nem lehet ezt így felosztani, ez egy általános cikiség.

User1 2008.09.15. 09:28:54

Orf: A jó hely nem feltétlenül az elithely. A ruhatári díj függetlenül a ruhatáros személyétől egyszerű szarrágás. "Ez is bevétel".
Építsék be a kaja/pia árba, ha már annyira kell nekik.
Voltam németországban egy jobb pizza étteremben. Belépéskor a kedélyes olasz tulaj és segédje leszedte rólunk a kabátokat, elvitte valahová, majd távozáskor visszahozta. Amíg a pizzánkra vártunk, fűszeres vaj, kis pogikkal, édes likőrféle - mindez ingyen. Ahogy rendeltük a söröket, minden körhöz ingyen járt a sósmogyoró. Igazából nyilván semmi nem volt ingyen, csak a tulaj beépítette az árba és a haszon igen minimális százalékát is megosztotta velünk. Mellesleg olyan finom pizzát nem igazán ettem még.

Külföldön ez egyébként általános, Szlovéniától Görögországig.

Na szerintem az ilyen az elit hely. nem az amit sokan itt annak tartanak.

tatuli 2008.09.15. 09:40:12

ezt nem egészen értem... ha kiveszem, pl. a táskámat, h kivegyem belőle az akármit, és visszateszem, akkor az miért kerül újra 50 Ft-ba? a ruhatárban most akkor mit kell megfizetni, a fogast, vagy a ruhatáros ki-be adogatási szolgáltatását? merthogy darabonként 50 Ft, az még OK (megjegyzem, van, ahol fogasonként 100, tehát kabátujjba pulcsi + hátizsákban sokmindenszirszar az összesen 100 Ft!!!). De ezt a kiveszem-beteszem kétszer megfizettetni dolgot frankón nem értem. És nem az 50 Ft miatt (habár sok kicsi sokra megy). Merthogy lehet, h belépőjegy nincs, de aki elmegy szórakozni, az vélhetőleg fogyaszt, tehát mégsem olyan ingyenes az a szórakozás - lévén, h nem tesco árszínvonalon vannak a kaják-piják... Naszóval, ennyit az ingyenességről, meg az 50 Ft-ról. pifff

gergo1000 2008.09.15. 09:44:04

hat az abaj, hoyg te szarragozol, azon aki 50 ft-ot nem akar fizetni, de te ugyanugy kiakadsz, ha te nem kapsz 50 forintot,,
vicces ez a vilag...
amugy a mult heten elloptak a 14 eves kerekparomat, ami egy nyaron at az esoben azott...
szerintem az 50 fton nyafogas (mindket oldalrol!!) es az hogy egy ertektelen vackot is el tudnak lopni, ugyanugy jellemzi ezt a csoro kis orszagunkat...
amugy emelekszem en meg arra, mikor en is csoro foiskolas voltam...es sose volt egy forintom se..igenis szamitott az az 50 forint a masnapi reggelihez...gondolom ugyanugy a szorakozohelynek nem hianyzik..

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.15. 10:22:44

ha annyira hiányzott volna neked az az 50 HUF, akkor lehet nem kellett volna a 100-szorosát elsörözni egy-egy este.
És miért ne szarrágóznék 50 forinton, ha egyszer annyiba kerül a ruhatár? Bakker, nemtom, mit gondolsz... De majd legközelebb kipróbálom, veszek valamit a boltban, és majd megmondom a pénztárosnak, hogy ugyan már, mit számít a TESCOnak az a 200 forint, nekem viszont sokat jelent, tekintsünk már el tőle... na ne röhögtessél már...

teron 2008.09.15. 12:54:29

egyetemista tolvaj ruhatáros, fúúúúj levele!!!

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.15. 16:52:26

gergo1000: A gond ott van, hogy neked 50 forint a tét, ő meg nem tudja mikor ellenőrzés, és ez utóbbi esetben nem 50 forint múlik azon, hogy hibázik, így a vita nem egyforma a két oldalról, akkor sem, ha csak a pénzügyi oldalt nézzük, és nem a szabályok, azok betartása áll egyik oldalon a másik oldalon a "mérkefizeni?!" hozzáállás.

Megjegyzem, kicsit fura módon meglep, hogy mindig azok drágállják pl. a játékokat, akik elsörözik a pénzüket, jóval kevesebb szórakozást vásárolva jóval több pénzért.

Mindig az az egyetemista a szegény aki végigkoktélozza az estét...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.09.15. 18:46:21

meg az a szegény egyetemista/főiskolás aki rinyál amikor a tömegközlekedési díjak emelkednek és többe kerül a bérlet de egy este a havibérlet árát elbulizza hahaha

szajlensz 2008.09.16. 18:51:28

nagyon osztod az észt kisfiam (igen te, aki kommentelsz egy olyan blogba, amihez lóf*sz közöd nincs) "elitebb helyeken" -> gondolkozz, mielőtt írsz... vagy legalább olvass! "Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták" -> jó, van benne némi irónia, de egyetemisták. szóval ide nem ajándéksütiért meg pincér általi seggnyalásért jár az ember. ide bulizni jövünk! te meg a kis aranyos pesti fejeddel ugatsz, közben azt sem tudod, mi itt a dörgés szegeden! éljen a klub, éljenek a ruhatárosok! respect

Maala 2008.09.18. 10:51:33

Hihi, jó kis hozzászólások, respect a normálisan válaszolóknak postolgatóknak. x)

BéBé, látom, maradt az életstílus. x)

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.18. 14:11:33

üdv, Maala!
Hát, tudod, hogy van ez... aki tizenévesen punk volt, abból huszonévesen sem lesz jazz-zenész... És te? Még mindig kocka vagy? :)

Alzheimdr · http://azokmarsokk.freeblog.hu 2008.09.18. 16:06:54

Előszőris jobbulást! Másodszor pedig ne vedd magadra a negatív, suta, buta kommenteket, értetleneket. Te vagy a legjobb ruhatáros a vlágon! én akartam lenni a 69. kommentező, de lemaradtam erről, de legalább nem fogom rád! Mert a ruhatárosok kabátkájára ki vigyáz! Ez nem kérdés, csak nehezebben érthető mondat, attól, hogy nem kérdő! Teát neked sok mézzel és kéne még egy jó kis hátmasszír, hogy oldódjanak a rosszindulatú szövődmények!

BéBé · http://kabatokkozt.blog.hu 2008.09.18. 17:30:16

uhh, köszönöm szépen a jókívánságokat.
egy masszázs valóban jólesne, ha nem is gyógyászati célból feltétlen, de a görcseimnek jót tenne a tennap esti elfekvés után (vigyáznom kellett, rá ne forduljak álmomban a ciccára, féltem, hogy összenyomom...), tea az megy belém literszám, igaz én méztelenül iszom (elvégre itthon vagyok xD), sajnos nem szeretem ugyanis a mézt (bevallom őszintén, még a szagától is hányingerem van), maradnak ígytehát a gyógyszerek, ipari mennyiségben. de már olyan jól vok, hogy most zsinórban 3 este is melózom, úgyhogy nagyon nem kell aggódni... :)
süti beállítások módosítása