Kabátok Közt

A történések és szereplők a fantázia szüleményei. "Szeged" nevű város, és "Nanáhogyén Klub" nevű hely nem is létezik. Különben is, a vendégeink kultúrált egyetemisták, a jövő reménységei ők. Sohasem viselkednének állatok módjára, valamint nem vedelnek, nem drogoznak. na.

Utolsó kommentek

  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in whttp://www.x... (2010.06.16. 10:50) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: www.xvideos.com/video274090/milf_rosetta_defi http:id6/cala_craves_fucked_deep_by_in htt.xvideos.c... (2010.06.16. 10:48) Laci te, hallod-e?
  • TGV3: Mindennapnőnap van. (2010.02.25. 10:14) Laci te, hallod-e?
  • globálnyik: Lécci lécci lécci folytassátok, most ígértétek meg sokadszorra, hogy lesz folytatás, aztán közben ... (2009.10.13. 16:54) Harmadik évad
  • TylerD.: ja és h ne maradjatok munka nelkul egy kis reklam: www.ruhazatatescoban.hu/images/hu_home_cher.jp... (2009.10.05. 18:46) Harmadik évad
  • Utolsó 20

Pofáraesés

2008.03.18. 04:33 - BéBé

Hát ez furcsa volt, ugyanis negyedannyian voltak, mint amire számítottunk. Pedig a szombati 1203 ember után (amin szintén két ruhatáros osztozott...) durvábbra számítottam.
Szóval lent volt max. 400egypár ember (nem néztem meg, mi lett a vége), annak a harmada el is ment koncert után.
Szóval csendes este volt, még bambulni is volt idő, bár nem úgy indult, ugyanis az első 300 ember gyakorlatilag egyszerre jött. Ámde sorakoztak, és ez ritka figyelmesség.
Valamint ma csupa jóarc ember volt lent. Mindenki kedves volt, vidám, jófejeskedett, ketten eleve operetteket énekelve jöttek be, még én is csatlakoztam.
Aztán adtak le nálunk talált diákigazolványt, benne a ruhatárjeggyel, természetesen... Már vártam, mikor jön a csaj, mondom leoltom azzal, hogy neked nem egy hosszú, fehér kabátod volt? De beelőztek a jóhírrel, hogy megvan a diákja. Tökre örült neki. Bár gondolom ez nyílvánvaló.
Illetve azért a néme ki tudja milyen, talán nem is külföldi cserediákok ma is alkottak. Eleve a pasija nyakában lovagolva jött be egy igen részeg leányzó, majd onnan leügyeskedve magát a mellette álló, épp rágyújtani készülő fickó szájából a "can i have this?" kérdéssel, és egy laza csuklómozdulattal kivette a dekket, majd maga gyújtott rá, de eközben elfordult, és lendületét vesztve gyakorlatilag hanyattesett rá. Majd a mellei közül előhúzta a ruhatárjegyét. Ehhe.

A bejegyzés trackback címe:

https://kabatokkozt.blog.hu/api/trackback/id/tr8385574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomoo 2008.03.18. 08:37:43

Helló!
Tuti a rossz idő miatt voltak ilyen kevesen.
Valamint..
"Mindenki kedves volt, vidám, jófejeskedett.."

labamba 2008.03.18. 08:57:17

Szombat 1203? Nem is tudtam. Mondjuk a mai kevés emberre azért számítani lehetett.

hermate 2008.03.18. 12:20:46

Mondtam én BéBé! Ott van egy topiccal lejjebb az 520as tipp :)

hermate 2008.03.18. 12:21:27

Jah és a szombat 1203 az 2 főre volt...

BéBé 2008.03.18. 13:04:57

mér, én mit írtam?!
süti beállítások módosítása